آموزشی

تغییر ریجن ولورانت

آموزش تغییر ریجن ولورانت

نیاز به تغییر ریجن ولورانت ممکن است برای هر شخص دلایل مختلفی داشته باشد اما عمده دلیل آن مهاجرت به یک ریجن ارزان‌تر مثل ترکیه است و یا گاها پیش می‌آید که اکانت به دلایل مختلف (سرویس‌های تغییر آی پی نامعتبر یا …) به‌صورت ناخواسته به یک ریجن دیگر تغییر می‌کند که در این شرایط لازم است به ریجن قبل برگردید. در هر صورت آموزشی که در این مقاله ارائه شده، برای تمام حالات و شرایط مختلف مناسب بوده و بر اساس جدیدترین قوانین تغییر ریجن ولورانت می‌باشد.

با توجه به اینکه قیمت خرید ولورانت پوینت در ریجن‌های مختلف متفاوت است، ممکن است تغییر ریجن با هدف مهاجرت به یک ریجن ارزان‌تر شناسایی شود و خطرهایی مثل بازگشت به ریجن قبل و یا بن شدن اکانت وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد اول ما این است که در ریجن مورد نظر خود، اقدام به ساخت اکانت جدید ولورانت نمایید. اما اگر همچنان تصمیم به تغییر ریجن اکانت فعلی را دارید، آموزش زیر مخصوص شماست.

روش‌های تغییر ریجن ولورانت

در حال حاظر ۲ روش برای تغییر ریجن اکانت ولورانت وجود دارد که به‌صورت زیر می‌باشد:

  1. تغییر ریجن خودکار
  2. درخواست تغییر ریجن ولورانت از طریق تیکت

در ادامه ابتدا به آموزش روش اول و سپس دوم می‌پردازیم

آموزش تغییر ریجن Valorant به‌صورت خودکار

در این روش، در اختیار داشتن سرویس تغییر آی پی معتبر بالاترین اهمیت را دارد. به عنوان مثال اگر قصد تغییر ریجن ولورانت به ترکیه را دارید، سرویس تغییر آی پی کشور ترکیه‌ی معتبر نیاز دارید که به اصطلاح Residential باشد. در غیر این‌صورت خطایی دریافت می‌کنید که در ادامه تصویر آن را قرار می‌دهیم. در صورت عدم دسترسی به چنین سرویسی، روش دوم مناسب شماست.

۱. آی پی خود را تغییر دهید.

۲. وارد این لینک شده و روی دکمه “Login” کلیک کنید.

تغییر ریجن خودکار ولورانت

۳. اطلاعات اکانت‌تان را برای ورود به سایت وارد کنید.

ورود به سایت Valorant

۴. پس از ورود وارد صفحه‌ی زیر خواهید شد که با کلیک روی دکمه “Check” ابتدا ریجن فعلی اکانت ولورانت شما بررسی می‌شود.

چک کردن ریجن اکانت

۵. سپس بخشی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ظاهر خواهد شد که در این آموزش ریجن اکانت ما روی هند تنظیم شده بود که در خط اول مشخص است. با توجه به اینکه با IP ترکیه در حال انجام این فرآیند هستیم، ریجن هدف را ترکیه ثبت کرده است که با کلیک روی دکمه “Change” پروسه‌ی تغییر ریجن ولورانت به ترکیه برای ما به پایان می‌رسد و برای خود Valorant آغاز می‌شود.

تغییر ریجن اکانت به ترکیه

ممکن است به جای تصویر بالا با خطایی به متن زیر مواجه شوید:

Unfortunately, we cannot accurately determine your Region of Residence at this time. Please submit a ticket so an agent can assist you.

که به معنای بروز مشکل در تغییر ریجن اکانت می‌باشد. دلیل عمده‌ی این خطا، معتبر نبودن آی پی شماست. اگر چنین پیامی دریافت کرده‌اید، از سرویس دیگری برای تغییر IP خود استفاده کنید و یا به گفته‌ی همین پیام، از روش ” ارسال تیکت ” اقدام کنید که روش انجام آن در بخش بعدی معرفی شده است.

۶. تصویر زیر نتیجه‌ی درخواست تغییر ریجن اکانت ولورانت شماست که در حالت “Queued” یعنی “در صف انجام” قرار دارد. معمولا پس از چند ساعت تایید می‌شود و پس از تایید می‌توانید بازی را در ریجن جدید اجرا کنید.

انتظار برای تغییر ریجن ولورانت

آموزش تغییر ریجن ولورانت از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی

اگر با روش بالا موفق به تغییر ریجن نشدید، تنها راه ممکن برای انجام این کار، روشی است که در این بخش قرار است معرفی کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنم مراحل را به ترتیب دنبال کنید. اما پیش از شروع این پروسه، پیشنهاد می‌کنیم چند روز قبل از ارسال تیکت، با آی پی ریجن مورد نظرتان بازی کنید. برای مثال اگر هدف شما تغییر ریجن ولورانت به ترکیه است، چند روز از طریق آی پی ترکیه وارد بازی شده و طبق روال گذشته بازی کنید و سپس به این آموزش برگردید (با این کار خطر بن شدن اکانت شما کاهش می‌یابد).

۱. وارد این لینک شوید که به‌صورت خودکار شما را به صفحه‌ی ورود به اکانت منتقل خواهد کرد. پس از وارد کردن اطلاعات اکانت به چنین صفحه‌ای مواجه خواهید شد.

تغییر ریجن ولورانت از طریق تیکت

۲. در این صفحه، گزینه‌های زیر را انتخاب و تنظیم کنید:

  1. از بخش “Choose a Request Type” گزینه “Account Management, Data Requests, or Deletion” را انتخاب کنید.
  2. در بخش “Subject” عبارت “change region” را تایپ کنید.
  3. در بخش “Your Inquiry” گزینه “Account Management” را انتخاب کنید.
  4. در بخش بعدی گزینه “Need Help changing Region of Residence” را انتخاب کنید.
  5. در بخش “Description” متن درخواست تغییر ریجن‌تان را تایپ کنید (متن پیشنهادی در ادامه معرفی می‌شود).
  6. روی دکمه “Submit” کلیک کنید.

یک‌نمونه از درخواست تغییر ریجن ولورانت با این روش را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

ثبت درخواست تغییر ریجن ولورانت

متن پیشنهادی برای بخش “Description”:

Hello, my current account region (INDIA) is incorrect and it caused me some problems. So please transfer my account region to Turkey.

Thanks a million

همانطور که در روش اول گفتیم، ریجن اکانت فعلی ما هند بود و درخواست تغییر ریجن ولورانت به ترکیه را ثبت کردیم. اگر ریجن فعلی و ریجن هدف شما این ۲ گزینه نیست، به جای India و Turkey، ریجن‌های مورد نظرتان را جایگزین کنید.

پس از ارسال تیکت، ممکن است پاسخ شما پس از چند ساعت تا چند روز به رسیدگی شود که در این مدت هم با آی پی ریجن مورد نظر فعالیت داشته باشید. برای بررسی نتیجه‌ی درخواست‌تان می‌توانید از این بخش اقدام کنید (البته نتیجه از طریق ایمیل نیز، اطلاع رسانی خواهد شد).

خوشحال می‌شویم اگر نتیجه‌ی تغییر ریجن اکانت ولورانت خود و یا تجربیات‌تان را با ما و دیگر کاربران سایت در بخش نظرات، در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *