آموزشی

آموزش ساخت اکانت ولورانت

آموزش ساخت اکانت ولورانت

ساخت اکانت ولورانت (Valorant) اولین مرحله برای شروع این بازی جذاب است که اتفاقا پروسه‌ی تقریبا ساده‌ای دارد اما با وجود سادگی این فرایند، نکاتی در ثبت نام آن وجود دارد که دانستن آن بسیار کمک کننده خواهد بود. موضوعی که از خود آموزش ساخت اکانت ولورانت مهم‌تر است، ریجن اکانت شماست که در همین ابتدا می‌بایست آن را انتخاب کنید و پیش از شروع آموزش ساخت اکانت، به آن می‌پردازیم. چرا که تغییر ریجن در آینده به سادگی قابل انجام نیست و احتمال بازگشت به ریجن قبلی شما وجود دارد. بنابراین پیش از شروع ساخت اکانت Valorant، به نکاتی درباره‌ی ریجن‌ها می‌پردازیم و سپس آموزش ویدیویی و تصویری ساخت اکانت و ثبت‌نام در ولورانت را خواهیم داشت.

پیشنیاز‌ ساخت اکانت ولورانت

پیش‌نیاز ساخت اکانت ولورانت در واقع فقط یک چیز است، دسترسی به سرویس تغییر IP معتبر از کشوری که می‌خواهید ریجن اکانت شما باشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ساخت اکانت ولورانت ترکیه تفاوتی با دیگر ریجن‌ها دارد اما اینطور نیست (ریجن ترکیه به دلیل قیمت مناسب، طرفدار زیادی دارد). تنها تفاوت ساخت اکانت ولورانت ترکیه با دیگر ریجن‌ها در همین پیش‌نیاز خلاصه می‌شود و آن هم، سرویس تغییر IP است. اگر نیاز به اکانت ترکیه دارید، بنابراین باید یک سرویس وی پی ان معتبری از کشور ترکیه داشته باشید و به آن متصل شوید.

پس از تغییر IP ابتدا وارد سایت ipinfo.io شده و از کشور و موقعیت سرور متصل شده مطمئن شوید و سپس مراحل ساخت اکانت ولورانت را شروع کنید.

نحوه ساخت اکانت ولورانت (Valorant)

در این بخش ابتدا آموزش ویدیویی و سپس آموزش تصویری به همراه توضیحات لازم قرار داده شده است که طبق سلیقه می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و یا هر دو را بررسی کنید (در تمام مراحل ساخت اکانت ولورانت، آی پی شما باید از همان کشوری باشد که می‌خواهید ریجن شما با آن ثبت شود).

در این بخش آموزش تصویری به همراه توضیحات تکمیلی را خواهیم داشت. مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال کنید.

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه

  1. وارد سایت playvalorant.com شده و روی دکمه “Play Now” کلیک کنید.
    ساخت اکانت ولورانت
  2. روی گزینه “Make One” کلیک کنید.
    ساخت اکانت Valorant
  3. آدرس ایمیل را در بخش “EMAIL” وارد کرده و روی دکمه نشان‌داده‌شده کلیک کنید.
    روش ثبت نام در Valorant

    همچنین می‌توانید اکانت خود را به‌صورت مستقیم به فیسبوک، جیمیل، اپل و یا ایکس باکس لینک کنید که ما در این آموزش ثبت نام و ساخت اکانت ولورانت را با روش دستی پیش می‌بریم.

  4. تاریخ تولد خود را دقیق و به میلادی وارد کنید.
    انتخاب تاریخ تولد

    برای تبدیل تاریخ تولد به میلادی می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

  5. یوزرنیم یا نام کاربری ولورانت خود را انتخاب کرده و در بخش “Username” وارد کنید.
    انتخاب یوزرنیم ولورانت
  6. رمز مناسبی برای اکانت خود انتخاب کنید.
    انتخاب رمز اکانت ولورانت

    رمز اکانت می‌بایست حداقل از ۸ کاراکتر تشکیل شده و همچنین ترکیبی از اعداد و حروف باشد.

  7. از بخش “My Account”، گزینه “Settings” را انتخاب کنید.
    ورود به تنظیمات ولورانت
  8. روی دکمه “Verify Email” کلیک کنید تا تاییدیه به ایمیل شما ارسال شود.
    ارسال تایید ایمیل اکانت ولورانت
  9. به ایمیل‌تان مراجعه کرده و روی دکمه “Verify Email” کلیک کنید تا پروسه‌ی ساخت اکانت ولورانت به پایان برسد.
    تایید ایمیل اکانت ولورانت

پروسه‌ی ساخت اکانت ولورانت به پایان رسید و همانطور که متوجه شده‌اید، بخش خاصی برای انتخاب کشور یا ریجن نبود به همین دلیل است که گفتیم ساخت اکانت ولورانت ترکیه یا کشور دیگر تنها از روی IP شما تعیین می‌شود. بنابراین می‌توان گفت مهم‌ترین بخش این آموزش، همان پیشنیازی است که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم.

پرسش‌های متداول

آیا ساخت اکانت ولورانت ترکیه فقط به IP بستگی دارد؟

بله همانطور که در آموزش هم مشاهده می‌کنید، بخش خاصی برای تنظیم کشور وجود ندارد و تنها روشی که Valorant بر اساس آن ریجن شما را تنظیم می‌کند، IP است.

در صورت لینک کردن اکانت به جیمیل یا دیگر سرویس‌ها، چه تفاوتی در مراحل ساخت اکانت ولورانت ایجاد می‌شود؟

تنها بخشی که از آموزش حذف می‌شود، مرحله‌ی تایید ایمیل یا همان آخرین مرحله‌ی ثبت نام در Valorant است.

در صورت عدم تایید ایمیل اکانت ولورانت چه اتفاقی می‌افتد؟

بسیاری از بخش‌های پنل کاربری Valorant نیاز به تایید ایمیل دارند که می‌توانید قبل از انجام تایید ایمیل آن را مشاهده کنید.

حالا که مهم‌ترین مرحله‌ی بازی Valorant یعنی ساخت اکانت ولورانت را به پایان رسانده‌اید و می‌توانید از بازی نهایت لذت را ببرید. امیدوارم که این آموزش مفید واقع شده باشد و اگر بخشی از این آموزش نیاز به توضیحات بیشتری داشت و یا سوالی در رابطه با ساخت اکانت ولورانت پیش آمده، حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. پاسخدهی به نظرات در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *