آموزشی

آموزش استفاده از گیفت کارت ولورانت پوینت

نحوه استفاده از گیفت کارت ولورانت

حتما می‌دانید که دریافت ولورانت پوینت به‌صورت رایگان ممکن نیست و می‌بایست با پرداخت هزینه، آن را بدست آورید. از آنجایی که پرداخت مستقیم برای ساکنین کشورهای تحریمی امکان‌پذیر نیست، تنها راهکار ساده برای بدست آوردن آن، خرید گیفت کارت ولورانت پوینت است که در این مقاله به آموزش استفاده از گیفت کارت ولورانت پوینت می‌پردازیم و با تمام مراحل شارژ اکانت ولورانت آشنا می‌شویم. در حال حاظر ۲ روش برای استفاده از گیفت کارت ولورانت وجود دارد که سعی کردیم حتی ریزترین نکات آن را پوشش دهیم تا پس از مطالعه و مشاهده‌ی آن (آموزش به ۲ روش تصویری و ویدیویی می‌باشد)، مشکلی در نحوه استفاده از گیفت کارت Valorant نداشته باشید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ولورانت پوینت در محیط بازی

ابتدا روش استفاده از این گیفت کارت را در خود محیط بازی اجرا می‌کنیم و سپس به روش دیگر یعنی ردیم گیفت کارت ولورانت از طریق سایت می‌پردازیم. هر یک از روش‌ها حداکثر ۱ دقیقه زمان نیاز دارد و در ۳ مرحله می‌توان انجام داد.

۱. وارد محیط بازی شده و روی آیکون Valorant کلیک کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ولورانت پوینت

۲. ابتدا از بخش “Select Purchase Method” گزینه “Prepaid Cards & Codes” را انتخاب کرده و در فیلد مشخص شده، کد گیفت کارت را وارد کنید.

ردیم گیفت کارت ولورانت پوینت در محیط بازی

۳. روی دکمه “Submit” کلیک کنید تا پروسه‌ی ردیم گیفت کارت ولورانت به اتمام برسد.

آموزش استفاده از گیفت کارت ولورانت از طریق سایت Riot Games

یکی دیگر از روش‌های شارژ اکانت ولورانت، سایت Riot Games است که پروسه‌ی بسیار ساده‌ای دارد. مانند روش قبل، ابتدا آموزش ویدیویی آن و سپس آموزش تصویری به همراه توضیحات تکمیلی را در این بخش ارائه می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنم هر دو را مرور کنید.

الزامی نیست اما پیشنهاد می‌کنیم پیش از شروع پروسه‌ی ردیم گیفت کارت ولورانت، IP خود را با ریجن اکانت‌تان هماهنگ کنید و سپس مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال کنید:

زمان مورد نیاز: 1 دقیقه

  1. وارد لینک https://shop.riotgames.com/en-us/redeem/ شده و روی “Sign in” کلیک کنید

    استفاده از گیفت کارت ولورانت از طریق سایت
  2. وارد اکانت Valorant شوید.

    ورود به اکانت ولورانت
  3. کد گیفت کارت Valorant را وارد کنید.

    وارد کردن کد گیفت کارت ولورانت

    سپس روی “Redeem Code” کلیک کنید.

خطاهای احتمالی در استفاده از گیفت کارت ولورانت

اگر به نکاتی که در بالا به آن اشاره شد عمل کرده باشید و همچنین گیفت کارت‌تان از یک مجموعه‌ی معتبر تهیه شده باشد، کمتر پیش می‌آید که در پروسه استفاده از گیفت کارت ولورانت با خطایی مواجه شوید اما از آنجایی که این خطاها توسط خود سایت ولورانت به عنوان خطاهای پرتکرار معرفی شده است، در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

THIS CODE DOES NOT APPEAR TO BE VALID

این خطا به این معناست که کد گیفت کارت وارد شده اشتباه است. احتمال دارد کد را شما اشتباه تایپ کرده باشید و یا مجموعه‌ی مورد نظر به اشتباه ارسال کرده باشد. ابتدا مطمئن شوید که کد را بدون فاصله‌ی اضافی و صحیح وارد می‌کنید و اگر دوباره این خطا دریافت شد، آن را از مجموعه‌ای که این کد گیفت کارت را خریداری کرده‌اید، پیگیری نمایید.

THIS CODE APPEARS TO NOT BE PROPERLY ACTIVATED

به این معناست که کدی که در اختیار دارید به درستی فعال نشده است و در این حالت تنها راهکار، پیگیری از جانب فروشنده می‌باشد چرا که این موضوع مربوط به سمت کاربر نیست و باید از جانب فروشنده عودت و یا تعویض شود.

THIS CODE HAS ALREADY BEEN REDEEMED

این خطا نشان‌دهنده‌ی استفاده شده بودن کد شماست. ابتدا مطمئن شوید که اکانت‌تان ردیم نشده باشد (گاها کلیک‌های پشت سر هم روی دکمه “Redeem” باعث چنین خطایی می‌شود). اگر با خروج و ورود مجدد به اکانت، مبلغی در موجودی اکانت‌تان اضافه نشده بود، این موضوع را با ارائه‌دهنده‌ی خود در میان بگذارید.

YOU HAVE EXCEEDED THE MAXIMUM NUMBER OF CODE REDEMPTION ATTEMPTS

اگر این خطا را دریافت می‌کنید، به این معناست که شما یک کد یا چندین کد را به دفعات زیاد ردیم کردید و یا برای ردیم آن تلاش کرده‌اید. در این شرایط طبق گفته‌ی خود سایت می‌باشد پس از ۲۴ ساعت مجدد اقدام کنید:

THIS CODE IS NOT VALID IN YOUR REGION

ریجن کد گیفت کارت شما با ریجن اکانت‌تان هماهنگ نیست که در این حالت می‌توانید ریجن اکانت‌تان را تغییر دهید و یا برای ساخت اکانت جدید ولورانت اقدام کنید. یکسان بودن ریجن اکانت و کد گیفت کارت از نکات مهمی است که پیش از خرید باید به آن توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *