آمازون, پابجی موبایل

بهترین کد dns برای پابجی موبایل

کد DNS پابجی موبایل

یکی از مواردی که تاثیر مستقیمی در گیم پلی پابجی موبایل دارد، پینگ شماست. کافی است پینگ مناسبی نداشته باشید تا تمام داشته‌های دیگر شما ( از بهترین تنظیمات سنسیویتی گرفته تا آیتم‌ها و …) را زیر سوال ببرد. پس از اینترنت که مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در پینگ است (و ما حق انتخاب آنچنانی نداریم)، به کمک کد DNS پابجی موبایل، می‌توانیم پینگ را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم و از تحریم‌ها و تاخیر و لگ هم در امان باشیم. بنابراین بهترین دی ان اس پابجی موبایل ۲ آورده‌ی مهم برای ما دارد:

  1. کاهش پینگ پابجی موبایل
  2. عبور از تحریم‌ها

اما اینجا قرار نیست ۲۰-۳۰ dns پابجی موبایل را معرفی کنیم. در این مقاله فقط بهترین کدهای dns پابجی موبایلی که کار می‌کنند و واقعا کارآمد هستند را معرفی خواهیم کرد که تست شده باشند.

یوسی پابجی موبایل

ردیم کد پابجی موبایل ۱۰۰٪ اورجینال و قانونی با تحویل آنی 🎉

لیست بهترین کدهای DNS برای پابجی موبایل ( IPV4 یا نسل ۴)

بدون مقدمه‌ به معرفی DNSها می‌پردازیم. اگر با روش تغییر دی ان اس آشنا هستید، با سادگی می‌توانید از این کد DNSها استفاده کنید و اگر آشنا نیستید، پس از جدول زیر، آموزش تغییر DNS را به‌صورت تصویری و ویدیویی ارائه کرده‌ایم.

Primarysecondary
10.202.10.1182.208.20.205
78.157.42.10010.0.0.0
10.202.10.1194.140.14.14
10.202.10.11185.228.169.175
78.157.42.10094.140.10.58
10.202.10.1110.202.10.30
10.202.10.1010.202.10.11
78.157.42.10178.157.42.100
آخرین بروزرسانی در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ می‌باشد، به محض دریافت کدهای جدید و یا از کار افتادن کدهای dns پابجی، از لیست حذف می‌شود. بنابراین لیستی که در بالا مشاهده می‌کنید ۱۰۰٪ فعال و قابل استفاده هستند.

لیست کدهای دی ان اس پابجی موبایل نسل ۶ یا IPV6

ممکن است این روز‌ها اسم دی ان اس نسل ۶ یا کدهای دی ان اس پابجی متفاوت مثل 2012:1981:1:f6db:0 دیده باشید که به این آی پی ها،‌ IPV6 گفته می‌شود و به دی ان اس‌های پابجی نسل ۶ شناخته می‌شوند. برای استفاده از این دی ان اس‌ها، می‌بایست این قابلیت در اپلیکیشن تغییر دی ان اس شما فعال باشد که آموزش ویدیویی آن را در زیر مشاهده خواهید کرد. ابتدا به جدول کد dns های پابجی نسل ۶ بپردازیم:

Primarysecondary
8888::2001:4860:48608844::2001:4860:4860
2001:4860:4860::88882001:4860:4860::8844

آموزش تنظیم DNS پابجی موبایل

از آنجایی که بازی پابجی موبایل تنها روی دستگاه‌های موبایل (اندروید و IOS) قابل استفاده است (اگر با سیستم‌ بازی می‌کنید، باز هم نیاز به نصب شبیه‌ساز دارید)، در این بخش به روش تنظیم DNS‌های پابجی موبایل در این دو سیستم‌عامل می‌پردازیم.

به‌صورت کلی ۳ روش مختلف برای تنظیم DNS پابجی موبایل وجود دارد که عبارتند از:

  1. تنظیم کد dns پابجی موبایل از طریق اپلیکیشن‌های تغییر‌دهنده DNS
  2. نصب اپلیکیشن ارائه دهنده‌ی DNS (در اندروید اپلیکیشن نصب می‌شود و در IOS از طریق پروفایل، که آموزش آن را در ادامه قرار می‌دهیم)
  3. تنظیم دستی DNS از بخش Wi-Fi (فقط در حالتی که به Wi-Fi متصل هستید، فعال می‌شود و روی اینترنت دیتا قابل استفاده نیست، بنابراین این روش خیلی پیشنهاد نمی‌شود)

از نظر ما بهترین روش تنظیم DNS برای پابجی موبایل، روش اول یعنی از طریق اپلیکیشن‌های تغییر DNS است (برای اندروید). چرا روش دوم پیشنهاد نمی‌شود ؟ به دلیل ناپایداری اینترنت ممکن است در بازه‌های زمانی مختلف، DNS‌های متفاوتی مناسب باشند و نیاز به تغییر دادن DNS پیدا می‌کنید، و از طرفی همه‌ی سرویس دهنده‌های DNS اپلیکیشن اختصاصی ندارند و حتی اگر هم داشته باشند، نیاز به نصب چندین اپلیکیشن مختلف خواهید داشت.

روش اول را پیشنهاد می‌کنیم، چون تنها با نصب یک اپلیکیشن، به سادگی می‌توانید کد DNS مناسب پابجی از هر ارائه دهنده‌ای را دریافت و در آن وارد کنید و در زمان‌های دلخواه آن را ویرایش کرده و یا تغییر دهید. همچنین در زمان‌های مورد نیاز می‌توانید آن را فعال و یا غیر فعال کنید (کاری که در روش سوم تنظیم دی ان اس، به سادگی انجام نمی‌شود).

آموزش تنظیم DNS پابجی موبایل برای کاهش پینگ در اندروید

تنظیم DNS در اندروید

به دلایلی که در بالا گفته شد، آموزش تنظیم بهترین کد DNS پابجی موبایل را در اندروید از روش اپلیکیشن‌ DNS Changer شروع می‌کنیم.

  • مرحله اول: اپلیکیشن DNS Changer را نصب کنید (تنوع بسیار زیادی در اپلیکیشن‌های DNS Changer وجود دارد اما پیشنهاد ما اپلیکیشن DNSChanger for IPv4/IPv6 – Open source and ad free است که به سادگی می‌توانید از Myket دانلود و نصب کنید. دلیل انتخاب این اپلیکیشن، نداشتن تبلیغات و سادگی استفاده از آن است که در دیگر اپلیکیشن‌ها وجود ندارد).
  • مرحله دوم: اپلیکیشن را اجرا کرده و در همان صفحه‌ی اول یکی از کد DNS پابجی موبایل جدول بالا را وارد نمایید.
  • مرحله سوم: با زدن دکمه “Start” به راحتی دی ان اس شما تغییر می‌کند.

ویدیو مراحل بالا:

اگر قصد استفاده از کد dns پابجی نسل ۶ دارید، ویدیو زیر را مشاهده کنید:

همانطور که گفتیم، در حال حاظر این روش، بهترین راه برای استفاده از کد DNS پابجی موبایل است. البته از اپلیکیشن‌های دیگری نیز می‌توانید این کار را انجام دهید که قبلا ویدیو آموزشی آن را (پیش از آشنایی با این اپلکیشن) ضبط کردیم و در پایین می‌توانید مشاهده کنید ولی متاسفانه دارای تبلیغات است و به سادگی پیشنهاد اول ما نیست:

نکته‌های تنظیم کردن کد DNS در اندروید

نکاتی که در این بخش گفته می‌شود، کاملا تجربی و پیشنهاد‌هایی است که توسط کاربران اعلام شده‌اند که ارزش امتحان کردن دارد (نکاتی که توسط چند کاربر تکرار شده است را در این بخش قرار داده‌ایم):

  1. حتی اگر از نسل ۶ استفاده نمی‌کنید، آن را در DNS Changer فعال کنید ولی در بخش Primary و Secondary هیچ تغییری اعمال نکنید و بگذارید همان حالت پیش‌فرض باقی بماند.
  2. پیش از تغییر دی ان اس، اپلیکیشن را لمس کرده و نگه‌دارید تا آیکون علامت تعجب ظاهر شود، روی آن کلیک کرده و داده‌های اپلیکیشن را حذف کنید و بعد برای تغییر دی ان اس اقدام کنید.

آموزش تغییر DNS برای کاهش پینگ پابجی موبایل در آیفون

در دستگاه‌های IOS اپلیکیشنی برای تغییر مستقیم DNS مانند اندروید وجود ندارد که بتوانید بهترین کد DNS پابجی موبایل را در آن وارد کنید ولی ۲ روش دیگر برای تغییر DNS وجود دارد که عبارتند از:

  1. تغییر دستی DNS از بخش Wi-Fi (تنها در حالتی قابل استفاده است که به اینترنت Wi-Fi متصل باشید)
  2. تنظیم پروفایل DNS ارائه دهنده‌های مختلف (محدودیت در انتخاب ارائه دهنده دارید ولی روی تمام اینترنت‌ها سازگار است)

در روش اول، می‌توانید از تمام ارائه‌دهندگان سرویس DNS بر روی دستگاه استفاده کنید ولی این محدودیت را خواهید داشت که تنها با اینترنت‌های Wi-Fi سازگاری دارد و نمی‌توانید از بسته‌های اینترنتی سیمکارت از این سرویس استفاده کنید. با این حال اگر با این موضوع مشکلی ندارید، می‌توانید کد DNS مناسب پابجی موبایل را از جدول ابتدای مقاله دریافت کرده و طبق آموزش زیر، دی ان اس مورد نظرتان را تنظیم کنید:

و روش دوم برای IOS‌های نسخه‌ی ۱۴ و بالاتر مناسب است اما محدودیتی به لحاظ انتخاب سرویس دهنده دارید، چرا که این روش در تمام ارائه‌دهندگان DNS، این روش وجود ندارد. در این روش، ارائه‌دهندگانی که می‌توانید استفاده کنید عبارتند از:

در ویدیو زیر آموزش تنظیم DNS از همین روش را مشاهده می‌کنید که از سرویس‌دهنده Electro استفاده شده است، اما در دیگر ارائه دهندگان نیز دقیقا طبق مراحل زیر انجام می‌شود و تفاوتی میان آن‌ها نیست:

استفاده از DNS نه‌تنها برای خود بازی پابجی موبایل، بلکه دیگر سرویس‌ها که نیاز به کاهش پینگ و یا عبور از تحریم دارند نیز کارآمد است و می‌توانید از آن استفاده کنید، البته برای هر سرویسی ممکن است برخی دی ان اس‌ها عملکرد بهتری داشته باشند. به عنوان مثال پس از خرید یوسی، لازم است وارد سایت Midasbuy شده و عملیات ردیم را انجام دهید که اگر بدون سرویس‌های تغییر IP وارد سایت شوید، متوجه محدودیت خواهید شد. اما با تغییر دی ان اس می‌توانید بدون نیاز به سرویس‌های تغییر IP، پروسه‌ی ردیم را انجام دهید.

اگر شما از کد DNS دیگری برای پابجی موبایل استفاده می‌کنید که در جدول ما نیست، خوشحال میشیم اگر اون رو با ما و دیگر کاربران از بخش نظرات همین مقاله به اشتراک بگذارید که پس از تست و بررسی به جدول بهترین کد DNS پابجی موبایل اضافه شود.

همچنین اگر بخشی از این مقاله نیاز به توضیح بیشتری داشت، حتما آن را نیز از بخش نظرات اعلام کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شود.

پرسش‌های متداول

  • آیا استفاده از DNS پابجی در میزان مصرف اینترنت و حجم ترافیک تاثیر دارد؟

    خیر با استفاده از دی ان اس پابجی، تاثیری در میزان مصرف ترافیک شما نخواهد داشت.

  • آیا امکان استفاده از دی ان اس پابجی در بازی‌های دیگر وجود دارد؟

    بله شما می‌توانید از همین دی ان اس‌ها با هدف عبور از محدودیت‌ها و حتی کاهش پینگ، در بازی‌های دیگر استفاده کنید. در واقع دی ان اس چیزی نیست که در محیط یک بازی وارد شود (یعنی در بخشی خارج از خود بازی اعمال می‌شود). بنابراین شما پس از فعالسازی سرویس DNS، می‌توانید هر بازی دیگری را اجرا کنید.

  • چگونه از تغییرات کد dns پابجی مطلع شویم؟

    در هر بازه‌ی زمانی که دی ان اس فعلی شما عمل نکرد و یا عملکرد آن رضایت بخش نبود، به همین صفحه مراجعه کنید تا دی ان اس‌های جدید را مشاهده کنید. با توجه به اینکه دی ان اس یکی از ملزومات اصلی بازی پابجی موبایل است، پیشنهاد می‌کنم این صفحه را بوکمارک کنید تا دسترسی ساده‌تری به آن داشته باشید.

24 دیدگاه در “بهترین کد dns برای پابجی موبایل

  1. مهیار گفت:

    دمت گرم من همون اولین کد dns پابجی رو که زدم اوکی شد

    1. گیفت برگ گفت:

      مهیار عزیز
      خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده و ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  2. میلادد گفت:

    ممنون کد dns برای پابجی تو اولی و دومی خیلی عالی کار میکنه ولی آخری ضعیفه وسطی ها هم متوسط. در کل ممنون که منتشر می کنید

    1. گیفت برگ گفت:

      میلاد عزیز سلام
      ممنونم که نظر و شرایط‌تون رو اعلام کردید. به دلیل متفاوت بودن شرایط اینترنت، نظرهایی که در رابطه با کارکرد کد dns برای پابجی هستند برای ما بسیار کمک کننده است.
      کدهای dns پابجی بازبینی شد و در مورد دی ان اس آخر که فرمودید، احتمال دارد که اینترنت شما با این دی ان اس سازگار نباشد، چرا که در تست‌های انجام شده عملکرد بسیار خوبی دارد.
      ممنون از زمانی که بابت ثبت نظر صرف کردید.

  3. رها گفت:

    این ۲ تا کد dns پابجی که اضافه کردید واقعا خداست ایول

    1. گیفت برگ گفت:

      رها عزیز سلام
      خوشحالم که براتون مفید واقع شده و ممنونیم از اینکه نتیجه عملکرد dns پابجی رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  4. مسعود گفت:

    بهترین روش dns changer برای پابجی هست نسبت به بقیه روش های تغییر دینس

    1. گیفت برگ گفت:

      مسعود عزیز سلام
      بله برنامه dns changer که مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است انعطاف پذیری زیادی در تنظیم کد دی ان اس به شما می‌دهد و از آنجایی که در بازه‌های زمانی مختلف، دی ان اس‌های مختلفی هستند که برای کاهش پینگ پابجی مناسب باشند، بهتر است از این اپلیکیشن شود تا به سادگی نسبت به تغییر کد dns اقدام کرد.
      ممنونیم که نظرتون رو با ما به اشتراک می‌گذارید.

      1. پیمان گفت:

        برای اینترنت مبایل دی ان‌اس قابل تنظیم‌نیست؟

        1. گیفت برگ گفت:

          پیمان عزیز سلام
          کد DNS پابجی روی اینترنت موبایل هم قابل تنظیم است، اگر سیستم عامل دستگاه رو اعلام می‌کردین بهتر می‌تونستین راهنماییتون کنیم.

  5. miki گفت:

    بهترین پینگ ۲۰ کد dns changer کدومه ؟

    1. گیفت برگ گفت:

      میکائیل عزیز سلام
      با توجه به متفاوت بودن شرایط اینترنت در ارائه‌دهنده‌های مختلف، بهترین دی ان اس برای هر شخص ممکنه متفاوت باشه و حتی منطقه‌ هم در این موضوع تاثیر گذاره. بهترین روش برای دریافت بهترین پینگ پابجی، اینه که تمام کد دی ان اس‌های پابجی که در ابتدای مقاله معرفی شده (در جدول) را امتحان کنید که بتونید متوجه بشید کدوم گزینه برای شما مناسبه.
      به لحاظ عملکرد تمام دی ان اس‌ها فعال هستند اما اینکه کدام گزینه برای شما بهترین بازدهی رو داره، فقط با امتحان کردن مشخص می‌شود.
      خوشحال میشیم اگر نتیجه‌ی کارتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

  6. ماهر گفت:

    دی ان اس های اول و دوم روی پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت خیلی جوابه
    ممنون

    1. گیفت برگ گفت:

      ماهر عزیز سلام
      ممنونم از اینکه نتیجه عملکرد دی ان اس‌ها رو اعلام کردین.

  7. MorteZa گفت:

    بهترین dns های پابجی رو همیشه از اینجا میگیرم و دمتون گرم کارمون رو راحت کردید
    پیشنهاد می کنم اپلیکیشن Game DNS مایکت رو هم چک کنید و اگر مناسب بود اضافه کنید دوستان استفاده کنن که هم تو پابجی و هم بقیه بازیا خیلی خوبه

    1. گیفت برگ گفت:

      مرتضی عزیز سلام
      ممنونم از معرفی اپلیکیشن dns changer جدید، حتما این اپلیکیشن رو تست می‌کنیم و اگر با اینترنت‌های مختلف سازگار بود به لیست اپلیکیشن‌ها اضافه خواهد شد.

    2. علیرضا گفت:

      من تستش کردم و خوبه علاوه بر خود پابجی روی پی اس و کلش هم خوب جواب داد

      1. گیفت برگ گفت:

        علیرضا عزیز
        ممنون از مشارکتتون

  8. فرزین گفت:

    این کد های پابجی برای ۲۰۲۴ هستن یا قدیمین ؟ چرا نسل ۶ قرار نمیدید
    چون دیدم نظراتو جواب میدین گفتم پیشنهادشو بدم چون خودم از نسل ۶ استفاده میکنم و راضیم

    1. گیفت برگ گفت:

      فرزین عزیز سلام
      کد‌های دی ان اس پابجی وابسته به سال نیست که برای ۲۰۲۴ باشد یا ۲۰۳، کد‌ها مرتب و حداقل ماهانه یک‌بار بروزرسانی می‌شوند. ۲ مورد از کدهای دی ان اس از نسل شش به لیست اضافه شد.
      ممنونیم از پیشنهاد خوب‌تون.

  9. رضا گفت:

    کد دی ان اس شماره ۱ برای پابجی خوب بود لطفا بیشتر از کد های دی ان اس پابجی نسل ۴ بذارین
    نسل ۶ روی اینترنت ما خوب نبود خیلی

    1. گیفت برگ گفت:

      رضا عزیز سلام
      ممنون از به اشتراک‌گذاری نتیجه‌‌ی استفاده از دی ان اس‌ها.
      روی نسل ۶ کیفیت مناسبی نداشتید یا متصل نشد؟ اگر متصل نشده لطفا بفرمایید که اینترنتتون همراه اول یا ایرانسل بود ؟

  10. احمد گفت:

    سلام ممنون بابت جواب دادن به کامنت ها من یه سوالی داشتم من تو کشور هلند زندگی میکنم و پینگ ام بیسته پابجی ام از سیزن ٥ بازی میکنم همین ماه پیش بود یه کود از یک یوتوبری گرفتم اصلا یه چیزی دیگه بود تیر هام همش هدشات میخوردن و ریجیستر تیرم قوی شده بود میشه بگین من از کجا میتونم یه همچین دی ان اسی تهیه کنم که مختص به اکانت خودم باشه چون ایناییکه عمومی اند برا دو سه روز خوبن ولی بعدا بی تاثیر میشن ممنون پیشاپیش.

    1. گیفت برگ گفت:

      احمد عزیز سلام
      یکی از عوامل تاثیرگذار، سازگاری سرور کد DNS پابجی با اینترنت شماست که تنها با امتحان کردن می‌توانید متوجه این سازگاری شوید.
      درباره‌ی تهیه دی ان اس اختصاصی تجربه‌ای نداشتیم و بهتره از مجموعه‌هایی که تخصصی در این حوزه فعالیت دارند، ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *