دسته‌بندی نشده

دانلود آهنگ از اسپاتیفای

آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای

دانلود آهنگ از اسپاتیفای بصورت مستقیم به‌خصوص اگر اشتراک پریمیوم را تهیه نکرده باشید امکان پذیر نیست ولی راه‌های غیرمستقیم متعددی برای آن وجود دارد و از آنجایی که دانلود اهنگ از اسپاتیفای کاری نیست که فقط یک‌بار انجام دهید و ممکن است در طول روز یا هفته چندین بار انجام شود، سادگی روش دانلود از Spotify اهمیت بالایی دارد.

در این مقاله قصد معرفی ۱۰ روش دانلود اهنگ از اسپاتیفای را نداریم و فقط به روش‌هایی که تست شده، کارآمد و ساده هستند اکتفا می‌کنیم تا پاسخگوی تمام نیاز‌های شما باشد.

دریافت لینک آهنگ‌ها از اسپاتیفای

پیش از شروع معرفی روش‌های دانلود از Spotify، لازم است پیش‌نیاز همه‌ی روش‌ها یعنی در اختیار داشتن لینک آهنگ‌ها را مرور کنیم. چرا که در تمام روش‌هایی که در ادامه خواهیم داشت، ارائه‌ی لینک آهنگی که قرار است دانلود شود، اجباری‌ست. برای دریافت لینک موزیکی که قصد دانلود آن از اسپاتیفای را دارید، مراحل زیر را دنبال کنید (لازم به ذکر است که برای این کار، اکانت اسپاتیفای رایگان کفایت می‌کند و اگر اکانت ندارید، می‌توانید از آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای که چند روز گذشته طبق تغییرات جدید اسپاتیفای بروزرسانی کردیم استفاده کنید):

اسپاتیفای

اکانت‌های ۱ ماهه تا یکساله بصورت فمیلی و تک نفره 🎉

۱- اپلیکیشن Spotify را اجرا کرده و وارد لیست یا دسته‌بندی دلخواه‌تان شوید. سپس روی آیکون “سه نقطه” واقع در کنار آهنگی که برای دانلود از اسپاتیفای در نظر دارید را انتخاب کنید.

دریافت لینک آهنگ از اسپاتیفای

۲- سپس گزینه‌ی “Share” را انتخاب کرده و “Copy Link” را لمس کنید تا لینک آهنگ مورد نظر شما کپی شود.

لینک آهنگ در اسپاتیفای

حالا که لینک موزیک مورد نظرتان را دارید و کاری که باید انجام شود، ارائه‌ی این لینک به پلتفرم‌های دانلود موزیک از اسپاتیفای است که در مرحله‌ی بعد چند روش مختلف را توضیح می‌دهیم.

دریافت لینک دانلود کامل پلی لیست از Spotify

اگر فکر می‌کنید که دانلود تک آهنگ سخت و طولانی است، می‌توانید لیست کاملی از پلی لیست را از اسپاتیفای دانلود کنید که در این حالت، آموزش زیر مناسب شما خواهد بود:

۱- تصاویر شماره ۱ تا ۴ درباره‌ی ساخت پلی لیست در اسپاتیفای توضیح دادیم تا افرادی که آشنا نیستند ولی قصد دانلود چند آهنگ بصورت یکجا از اسپاتیفای را دارند نیز از طریق این آموزش، دانلود لیست کامل آهنگ‌ها از اسپاتیفای را تجربه کنند. پس اگر Playlist آماده دارید و یا می‌توانید ایجاد کنید، می‌توانید ۲ مرحله‌ی ابتدایی را رد کنید.

برای ساخت پلی لیست جهت دانلود کامل آن از اسپاتیفای ابتدا از منو پایین وارد بخش “Your Library” شده و آیکون “+” را انتخاب کنید.

دریافت لینک پلی لیست اسپاتیفای

۲-ابتدا نام پلی‌لیست خود را تایپ کرده و گزینه‌ی “Create” را انتخاب کنید. حالا که پلی‌لیست شما ساخته شد، می‌بایست آهنگ‌هایی که می‌خواهید دانلود شوند را به آن اضافه کنید. برای این کار “Add to this playlist” را انتخاب کنید.

ساخت پلی لیست برای دانلود اسپاتیفای

۳-آهنگ‌هایی که در نظر دارید را از لیست جستجو و آیکون “+” را انتخاب کنید تا به لیست اضافه شود (اضافه کردن موزیک به پلی لیست دانلود، روش‌های زیادی دارد و حتی می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی آن را به Playlist خود اضافه کنید). پس از اضافه کردن آهنگ‌ها به لیست دانلودی که ایجاد کردید، آیکون “ضرب‌” را لمس کنید و یا وارد بخش “Your Library” شده و پس از آن وارد پلی لیست ایجاد شده برای دانلود شوید.

افزودن به playlist spotify

۴-در صفحه‌ی Playlist اسپاتیفای، از طریق آیکون “سه‌نقطه” گزینه‌ی “Share” را انتخاب کنید.

دریافت لینک پلی لیست

۵-با لمس کردن گزینه‌ی “Copy link”، لینک پلی لیست کپی می‌شود و حالا آماده‌ی ارائه‌ی این لینک به پلتفرم‌های دانلود از اسپاتیفای هستید که با کمی اسکرول به پایین با آن‌ها آشنا خواهید شد.

لینک Playlist

آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای با ربات تلگرام

برای دانلود موزیک از اسپاتیفای به کمک ربات تلگرامی، ربات‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم جزو موارد تست شده هستند و تقریبا می‌توان گفت که آسان‌ترین روش دانلود آهنگ از اسپاتیفای با اکانت رایگان، همین روش است.

برای استفاده از ربات‌های تلگرامی دانلود اهنگ اسپاتیفای، می‌توانید آیدی ربات‌ها را کپی و در “Saved Messages” قرار دهید تا قابلیت کلیک و ورود به ربات را داشته باشید.

  • @SpotSeekBot

یکی از بهترین ربات‌هایی‌ست که پس از محدودیت‌های اعمال شده از سمت Spotify، همچنان فعال و با سرعت بالایی موزیک‌ها را با کیفیت 320kbps برای شما ارسال می‌کند. همچنین این ربات از لینک‌های ترک (تک آهنگ)، آلبوم و پلی‌لیست پشتیبانی می‌کند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ابتدا ملزم به عضویت در کانال تلگرامی هستید و سپس امکان استفاده از آن برای شما فراهم می‌شود.

ربات دانلود آهنگ اسپاتیفای
  • @Spotify_downloa_bot

ربات دوم برای دانلود آهنگ از Spotify که قابلیت‌های بیشتری مثل دانلود متن آهنگ و حتی کاور آهنگ را در اختیار شما قرار می‌دهد و روش انجام آن مانند تصویر زیر است:

ابتدا لینک آهنگ، پلی‌لیست یا آلبوم مورد نظرتان را ارسال می‌کنید و سپس می‌توانید کلیه اطلاعات آن را با کلیک روی دکمه‌های نمایش داده شده، دریافت کنید.

دانلود موزیک از اسپاتیفای با ربات تلگرام

دانلود از اسپاتیفای از طریق سایت‌

دانلود آهنگ از Spotify به کمک سایت‌ها نیز یکی دیگر از روش‌های ساده و آسان به شمار می‌رود و در این بخش به معرفی وب‌سایت‌هایی که دانلود از اسپاتیفای را انجام می‌دهند، می‌پردازیم.

کار با این سایت و بصورت کلی سایت‌های دانلود از اسپاتیفای بسیار ساده است. کافی است از آموزشی که ابتدای همین مقاله توضیح دادیم، لینک را دریافت و در قسمت‌های مشخص شده قرار دهید. لینک صادر شده با کیفیت ۳۲۰ می‌باشد.

سایت spotify mate

سپس لینک دانلود را بصورت تصویر زیر دریافت خواهید کرد:

دانلود آهنگ از اسپاتیفای به کمک سایت spotify mate

عملکرد این سایت نیز مانند سایت قبلی است و تنها کمی در ظاهر متفاوت هستند. لینک را در فیلد در نظر گرفته شده وارد می‌کنید و سپس لینک دانلود آهنگ اسپاتیفای شما صادر می‌شود. خروجی با کیفیت ۳۲۰ می‌باشد.

دانلود از سایت spotifydown.com

لینک دانلود مانند تصویر زیر برای شما صادر می‌شود:

لینک دانلود آهنگ اسپاتیفای

یکی دیگر از سایت‌های مناسب برای دانلود از Spotify که خروجی با کیفیت ۳۲۰ ارائه می‌دهد.

آموزش دانلود از اسپاتیفای از طریق نرم‌افزار

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید موزیک را بدون اکانت پرمیوم از اسپاتیفای دانلود کنید، استفاده از اپلیکیشن و نرم‌افزار‌هاست که موضوع نصب آن باعث پیچیدگی بیشتر می‌شود و به همین دلیل به عنوان آخرین آموزش دانلود از اسپاتیفای در نظر گرفته شده است. روش‌های پیشین بدون نیاز به نصب و استفاده‌ی راحت‌تری نسبت به این روش دارند با این حال برای افرادی که قصد نصب نرم‌افزار داشته باشند، مواردی که فعال و قابل استفاده است را در ادامه معرفی می‌کنیم.

  1. نرم‌افزار Audials Tunebite (نسخه‌های ویندوز، اندروید و IOS را پشتیبانی می‌کند)
  2. Allavsoft (فقط در نسخه‌های ویندوز و مک ارائه شده است)
  3. Sidify (نسخه ویندوز و مک دارد)

سوالات متداول درباره آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای

  • بهترین راه برای دانلود از اسپاتیفای با گوشی اندروید کدام است؟

    دو روش اول یعنی ربات و سایت‌های دانلود با هر سیستم‌عاملی سازگار هستند و ساده‌ترین روش برای دانلود از اسپاتیفای به‌شماره می‌روند.

  • آیا برای دانلود، به اشتراک پرمیوم نیاز داریم؟

    خیر با در اختیار داشتن یک اشتراک رایگان اسپاتیفای که آموزش آن در ابتدای مقاله معرفی شد، می‌توانید از روش‌های بالا استفاده کنید.

  • آیا می‌توانیم از روش‌های معرفی شده برای دانلود پادکست از اسپاتیفای استفاده کنیم؟

    بله هر محتوایی در اسپاتیفای قابل دانلود است.

  • سایت‌های دانلود آهنگ از اسپاتیفای همیشه رایگان هستند یا محدودیت دارند؟

    تمامی روش‌های معرفی شده رایگان و بدون محدودیت قابل استفاده هستند.

اگر شما از روش خاصی برای دانلود از اسپاتیفای استفاده می‌کنید که در این مقاله اشاره نشده است، خوشحال می‌شویم اگر در قسمت نظرات آن را با ما و دیگر کاربران معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *