آموزشی, اسپاتیفای

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

ساخت اکانت اسپاتیفای

ساخت اکانت اسپاتیفای در شرایط عادی رایگان و ساده انجام می‌شود ولی متاسفانه در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها،نه تنها استفاده از این سرویس، حتی ساخت اکانت Spotify نیز چالش‌هایی دارد که در این مقاله به آموزش چگونگی ثبت‌نام در Spotify به ساده‌ترین روش‌های ممکن می‌پردازیم (روش‌های ساخت اکانت بصورت آپدیت و سازگار با تغییرات جدید هستند).

اگر از طرفدارهای پادکست و موسیقی هستید، حتما اسپاتیفای (Spotify) را به خوبی می‌شناسید. با اینکه این سرویس معروف پخش موسیقی استریم رایگان نیست ولی ساخت اکانت در اسپاتیفای هزینه‌ای ندارد و می‌توانید بصورت محدود و رایگان از آن استفاده کنید.

ثبت‌نام در Spotify به چندین روش (اپلیکیشن و وب‌سایت و …) قابل انجام است که آموزش تصویری تمام روش‌ها را به ترتیب در ادامه ارائه خواهیم کرد.

پیشنیازهای ساخت اکانت اسپاتیفای

همانطور که گفتیم به دلیل وجود تحریم‌ها، حتی ورود به سایت اسپاتیفای هم در حالت عادی ممکن نیست و می‌بایست از سرویس‌های تغییر IP و یا تغییر DNS استفاده کنیم. اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود، زیرا گاها دیده می‌شود که هر DNS یا وی پی انی هم اجازه‌ی دسترسی به شما را نمی‌دهند و لازم است از گزینه‌هایی که IP معتبری دارند استفاده کنید.

سرویس‌های تغییر آی پی غیر معتبر و یا وصل نبودنشان باعث مواجه چنین خطایی می‌شوند که اگر با آن‌ها مواجه شدید، در جریان باشید که باید چه چیزی را تغییر دهید.

You Seem to be using a proxy service. Please turn off these services and try again. For more help, please contact customer service.

ارور اسپاتیفای

و یا این ارور :

Something went wrong

خطای اسپاتیفای

بصورت کلی از ۲ روش می‌توانیم این محدودیت را دور بزنیم: VPN و DNS. که با توجه به دستگاهی که دارید می‌توانید یکی از این موارد را برگزینید.

آپدیت: در حال حاظر بهترین راه برای ساخت اکانت اسپاتیفای و استفاده‌ی بعد از آن، DNS اسپاتیفای می‌باشد که آموزش کامل آن را به همراه بهترین DNS اسپاتیفای در این لینک، منتشر کرده‌ایم (DNS مزایایی نسبت به VPN دارد که در همین مقاله به آن اشاره شده است).

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق سایت Spotify

در ابتدا ثبت نام در Spotify را از وب‌سایت شروع می‌کنیم و سپس سراغ روش‌های موبایل و اپلیکیشن می‌رویم. تا این مرحله متوجه شدیم که به یک سرویس مناسب برای تغییر آی پی برای دور زدن تحریم نیاز داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر سرویس مناسبی برای عبور از تحریم تامین کرده باشید، ۸۰٪ موضوع حل شده است چون ساخت اکانت اسپاتیفای کار بسیار ساده‌ای است و بدون پیچیدگی خاصی انجام می‌شود.

زمان مورد نیاز: 1 دقیقه

  1. وارد سایت اسپاتیفای به آدرس spotify.com شده و بر روی دکمه‌ی “Sign Up” کلیک کنید.
    سایت اسپاتیفای

    دکمه‌ی مورد نظر با ایکون سبز رنگ مشخص شده است.

  2. ایمیل خود را وارد کنید.
    ایمیل را وارد کنید

    ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید (در انتها نیاز به تایید آن دارید).

  3. رمز عبور دلخواه‌تان را وارد کنید.
    رمز عبور اسپاتیفای

    رمز عبوری که برای حساب اسپاتیفای در نظر می‌گیرید، می‌بایست حداقل ۸ کاراکتر داشته باشد و پیشنهاد می‌کند حداقل یک عدد و یک علامت خاص استفاده کنید.

  4. اطلاعات تکمیلی را وارد کنید.
    اطلاعات تکمیلی برای ثبت نام Spotify

    در فیلد اول (Name) یک نام دلخواه برای پروفایل خود انتخاب کنید و سپس تاریخ تولد و در قسمت آخر، جنسیت و در نهایت بر روی دکمه‌ی “Next” کلیک کنید.

  5. پروسه‌ی ساخت اکانت Spotify به پایان رسید و در Spotify ثبت‌نام شدید.
    پایان ساخت اکانت Spotify

    پیشنهاد می‌کنیم وارد ایمیل‌تان شده و تاییدیه ایمیل را نیز انجام دهید. در نظر داشته باشید که ریجن اکانت Spotify شما همان کشوری است که آی پی خود را تغییر داده و به آن متصل شده‌اید (البته قابل تغییر است).

اسپاتیفای

اکانت‌های ۱ ماهه تا یکساله بصورت فمیلی و تک نفره 🎉

آموزش ساخت اکانت Spotify در اندروید و آیفون

چگونگی ساخت اکانت اسپاتیفای با اندروید و IOS هیچ تفاوتی ندارد و ظاهر و ساختار اپلیکیشن‌ها دقیقا مشابه یکدیگر هستند. آموزشی که در ادامه قرار است مشاهده کنید، تمامی مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای پوشش داده شده است و حداقل‌ترین گزینه‌ها و تنظیمات گنجانده شد تا مناسب همه باشد.

۱- اپلیکیشن Spotify را اجرا کنید ( دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای در IOS به سادگی از Appstore قابل انجام است اما دانلود Spotify در اندروید از گوگل پلی احتمالا به دلیل همین تحریم‌ها امکان پذیر نیست که به عنوان راهکار جایگزین می‌توانید اپلیکیشن اسپاتیفای را از این لینک دانلود کنید).

اپلیکیشن اسپاتیفای

۲- بر روی گزینه‌ی “Sign Up Free” بزنید (قرار است بدون وابستگی به سرویس دیگری مثل گوگل، فیسبوک و اپل ثبت نام در Spotify را انجام دهیم که در صورت تمایل می‌توانید از آن روش‌ها نیز استفاده کنید).

ثبت نام spotify

۳-آدرس ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کرده و دکمه‌ی “Next” را لمس کنید.

ادرس ایمیل در اسپاتیفای

۴- رمز عبور دلخواه‌تان را انتخاب کنید (به دلیل سادگی و شباهت به مرحله‌ی قبل، برای این ۲ مرحله عکس قرار نمی‌دهیم).

۵- تاریخ تولد خود را انتخاب کنید.

۶- جنسیت خود را انتخاب کنید.

۷- نام دلخواه برای اکانت Spotify تعیین کرده و دکمه‌ی “Create account” را لمس کنید (درباره دو گزینه‌ی پایین،‌ اولی مربوط به دریافت اخبار و پیشنهاد‌های اسپاتیفای است که اگر تیک بزنید، بصورت ایمیل این پیشنهادات و اخبار مربوط به اسپاتیفای را دریافت می‌کنید و گزینه‌ی دوم بابت اشتراک‌گذاری اطلاعات ثبت‌نامی شما با هدف بازاریابی و تبلیغات است).

انتخاب نام اکانت Spotify

۸-در این مرحله، باید چند خواننده‌ی مورد علاقه را انتخاب کنید و در نهایت دکمه‌ی “Done” را لمس کنید.

انتخاب علاقه مندی

۹- به پایان پروسه‌ی ساخت اکانت اسپاتیفای رسیدیم و می‌توانید از گوش دادن به موزیک لذت ببرید (سر فرصت وارد ایمیل خود شوید و تاییدیه ایمیلی که اسپاتیفای ارسال کرده‌است را نیز انجام دهید تا ثبت نام Spotify شما تکمیل شود).

ساخت اکانت Spotify

نحوه ساخت اکانت Spotify در پلی استیشن PS4 و PS5

یکی از بهترین قابلیت‌های اسپاتیفای برای گیمر ها ویژگی اتصال به کنسول است. گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه در حین بازی احتمالا برای خیلی‌ها لذت‌بخش خواهد بود. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر قصد پریمیوم کردن اکانت Spotify را ندارید، تنها یک ماه فرصت استفاده از اسپاتیفای رایگان در کنسول به شما داده می‌شود.

ثبت نام در Spotify از طریق PS4

برای ثبت نام در Spotify در کنسول‌ PS4 مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد “PlayStation Store” شده و اپلیکیشن “Spotify” را جستجو کنید.
  2. اگر پیش از این نصب نشده باشد، دانلود و نصب کنید.
  3. بر روی گزینه‌ی “Sign up” بزنید و مراحل بعد از آن دقیقا مثل سایت و اپلیکیشن است که در بالا بصورت تصویری درج کردیم.

ثبت نام در اسپاتیفای از طریق PS5

برای ساخت اکانت اسپاتیفای در PS5 مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بر روی “All Apps” کلیک کنید و اپلیکیشن اسپاتیفای را دانلود و نصب کنید.
  2. بر روی گزینه‌ی “Sign up” کلیک کرده و مراحلی مثل وارد کردن ایمیل و رمز و تاریخ تول و … را همانند آموزش تصویری بالا انجام دهید.

اگر اکانت اسپاتیفای را از روش‌های دیگری ایجاد کرده‌اید، با کلیک بر روی دکمه‌ی “Log in”، وارد حساب Spotify شوید.

اگر قسمتی از پروسه ساخت حساب اسپاتیفای و تنظیمات آن نیاز به توضیحات بیشتری بود و یا هرگونه سوالی در این مورد دارید، از طریق بخش نظرات این صفحه با ما در میان بگذارید. در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ خواهیم داد.

6 دیدگاه در “آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

  1. سرابی گفت:

    سلام
    به نظر نمیرسه اون عکسایی که قرار دادید در قسمت اول واسه سایت باشه
    انگار نرم افزاره درسته ؟

    1. گیفت برگ گفت:

      سلام جناب سرابی عزیز
      بله مربوط به نسخه‌ی وب سایت اسپاتیفای هستند که برای بهینه‌تر کردن تصاویر، قسمت مرورگر کراپ شده است.
      اگر به وب‌سایت مراجعه کنید متوجه خواهید شد.

  2. reza گفت:

    نحوه ساخت اسپاتیفای پریمیوم مثل اموزش های این صفحه انجام میشود یا فرق میکند ؟

    1. گیفت برگ گفت:

      رضا عزیز سلام
      این آموزش مربوط به ساخت اکانت اسپاتیفای است که پس از ساخت آن می‌بایست نسبت به پرمیوم کردن آن اقدام کرد.
      بصورت کلی امکان ساخت اکانت اسپاتیفای پرمیوم وجود ندارد و پس از ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای، باید ارتقا داده شود که برای ارتقا و بررسی شرایط می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://giftbarg.com/product/premium-spotify/

  3. مهدی فدایی گفت:

    سلام
    میشه روش ساخت اکانت اسپاتیفای با اندروید رو هم بذارین ؟ اینا هیچ کدوم اندروید نبودن

    1. گیفت برگ گفت:

      مهدی عزیز سلام
      تمام آموزش‌های فوق برای ساخت اکانت اسپاتیفای با اندروید هم سازگار هستند و هیچ تفاوتی در روند ساخت مشاهده نخواهید کرد.
      در ابتدای مقاله از طریق سایت آموزش داده شده که وابسته به هیچ سیستم‌عاملی نیست و هر دستگاهی که به مرورگر دسترسی داشته باشد، برای این روش مناسب است و در بخش دوم که به آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در آیفون اختصاص داده شده دقیقا مشابه اندروید است (بدون کوچک‌ترین تفاوتی).
      اگر موردی بود در خدمتتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *