آموزشی, ایکس باکس

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

یکی از بهترین روش‌های دسترسی به بازی آنلاین و یا خرید بازی از کنسول ایکس باکس، گیفت کارت است و در این مقاله قرار است به آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس بپردازیم. روش ردیم و نحوه استفاده از گیفت‌کارت‌های ایکس باکس مایکروسافت ( لایو، گیم پس و … ) همگی مشابه هم هستند و تفاوتی در پروسه‌ی ردیم بین این کارت‌ها وجود ندارد. اما نکاتی در فرآیند استفاده از آن‌ها وجود دارد که دانستن آن باعث پیشگیری از برخی خطاها می‌شود.

اگر بخواهید از طریق کنسول ردیم کنید، تفاوت‌هایی وجود دارد، یعنی نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس One در کنسول کمی متفاوت‌تر از سری X و S است که البته جای نگرانی ندارد. چرا که ما در این مقاله قصد داریم به آموزش همه‌ی روش‌های ردیم گیفت کارت ایکس باکس بپردازیم.

ایکس باکس

در انواع ریجن‌ها و ۱۰۰٪ اورجینال و قانونی با تحویل آنی 🎉

نحوه استفاده از گیفت کارت Xbox از طریق سایت (ساده‌ و بهترین روش)

نکته مهم: پیش از شروع اجرای مراحل ردیم گیفت کارت، IP خود را تغییر دهید.

در این روش از فعالسازی گیفت کارت XBOX، اهمیتی ندارد که چه نوع کنسولی از ایکس باکس و یا چه نوعی از گیفت کارتی داشته باشید و همگی آن‌ها با این روش ردیم می‌شوند. استفاده از گیفت کارت ایکس باکس از طریق سایت، ساده‌ترین روشی است که شاید فرآیند فعالسازی آن به ۱ دقیقه هم نرسد.

زمان مورد نیاز: 1 دقیقه

  1. از لینک https://redeem.microsoft.com/ وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. کد گیفت کارت خود را وارد کرده و سپس بر روی “Next” کلیک کنید و تمام.
    آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس از طریق وب سایت

    پس از ورود به لینک بالا، به‌صورت مستقیم به این صفحه هدایت خواهید شد و همانطور که گفته شد ساده‌ترین روش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس، همین روش است.
    توجه: اگر تا به حال ریجن و آدرسی در مایکروسافت تعریف نکرده‌اید و برای بار اول قصد استفاده از گیفت کارت xbox را دارید، پیش از ردیم ابتدا در همین صفحه از بخش منو وارد “Payment & billing” و سپس “Address Book” شوید و از طریق دکمه‌ی “Add a new Address” یک آدرس مرتبط با ریجن مورد نظرتان وارد کنید (برای دریافت آدرس می‌توانید از سایت fakeaddressgenerator.com کمک بگیرید).
    همچنین دوباره از منو بر روی “Your Info” کلیک کرده و از قسمت “Country Or Region”، ریجن خود را انتخاب کنید (طبق کشور و آدرسی که در قسمت “Address Book” انتخاب کرده‌اید).
    این ۲ مرحله را کافی است یکبار انجام دهید و اگر قبلا این مراحل را طی کرده باشید، دیگر نیازی به وارد کردن این اطلاعات نیست.
    برای درک بهتر تمامی این پروسه را در قالب یک ویدیو آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما مشاهده کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس در سری‌ S و X

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس سری x و s نیز بسیار ساده و کوتاه است. ۳ مرحله‌ی زیر را دنبال کنید:

  1. دکمه‌ “XBOX” روی کنترلر را فشرده و “Store” را انتخاب کنید.
  2. دکمه‌” View” روی کنترلر را بفشارید و گزینه “Redeem” را انتخاب کنید.
  3. کد گیفت کارت خود را وارد کرده و سپس “Next” را بزنید تا موجودی به حساب کاربری‌تان منتقل شود.

به همین سادگی می‌توانید اکانت XBOX را در کنسول‌های سری x و s شارژ کنید.

آموزش ردیم گیفت کارت در کنسول ایکس باکس وان (‌XBOX ONE)

۱- همانند تصویر، وارد بخش “Store” واقع در صفحه‌ی “Home” شوید.

ردیم گیفت کارت ایکس باکس وان

۲-وارد بخش “Use a code” شوید.

وارد بخش use a code شوید

۳- کد گیفت کارت خود را وارد کنید (برای فعالسازی کیبورد کنسول ایکس باکس وان، دکمه‌ی A را بفشارید و برای مخفی کردن آن دکمه‌ی B).

دقت داشته باشید که بالای فیلد کد، ایمیل شما را نمایش می‌دهد که با ایمیل خود تطبیق دهید تا اکانت اشتباهی را شارژ نکنید‌ (برای سوئیچ اکانت می‌توانید دکمه‌ی XBOX روی کنترلر را بفشارید).

کد گیفت کارت ایکس باکس را وارد کنید

۴- دکمه‌ی “Next” و تمام.

دکمه Next را بزنید

ایکس باکس

در انواع ریجن‌ها و ۱۰۰٪ اورجینال و قانونی با تحویل آنی 🎉

نکاتی پیش از شروع فرآیند استفاده از گیفت کارت XBOX

پیش از شروع پروسه‌ی فعالسازی گیفت کارت، دانستن موارد زیر خالی از لطف نیست و به کاهش مواجه با خطاهای احتمالی کمک می‌کند.

  • موجودی اکانت‌های XBOX قابل انتقال به اکانت دیگر نیستند.
  • عملکرد گیفت کارت مایکروسافت و ایکس باکس مشابه هم و با کاربردهای یکسان هستند.
  • یکسان بودن ریجن اکانت و ریجن گیفت کارت، ضروری است. برای مثال اکانتی که در ریجن ترکیه باشد، نیاز به خرید گیفت کارت ایکس باکس ترکیه دارد.
  • در صورت ردیم گیفت کارت‌های مشکل دار و غیر قانونی، احتمال بن شدن اکانت وجود دارد ( گیفت کارت‌هایی که از حساب‌های هک شده و یا کرک شده خریداری می‌شوند جزو این دسته است که به وفور یافت می‌شود). بنابراین در انتخاب ارائه دهنده‌ی گیفت کارت دقت لازم را داشته باشید.
  • در زمان ردیم، آی پی خود را به یک کشور دیگر تغییر دهید.
  • اگر برای بار اول می‌خواهید از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنید، از ثبت اطلاعات آدرس بر اساس ریجن، اطمینان حاصل فرمایید (در ابتدای مقاله درباره‌ی آن توضیح داده شده است و همچنین این فرآیند را یک‌بار در ویدیو آموزشی اجرا کرده‌ایم)

سوالات متداول کاربران

  • چطور می‌توانیم ریجن اکانت را تغییر دهیم تا هماهنگ با گیفت کارتی باشد که قصد استفاده از آن در XBOX را داریم؟

    ابتدا آی پی خود را به کشور دیگری تغییر داده و از طریق سایت Microsoft، وارد بخش “Payment & Billing” (واقع در منو سایت) شوید. سپس گزینه‌ی “Address Book” را انتخاب کرده و بر روی دکمه‌ی “Add new Address” کلیک کنید. فرمی حاوی کشور و اطلاعات آدرس و … نمایان خواهد شد که می‌بایست کشور را در ریجنی که نیاز دارید تنظیم کنید و اطلاعات مورد نیاز دیگر وابسته به کشوری است که انتخاب می‌کنید. چنانچه نیاز به آدرس و … داشتید، می‌توانید در قسمت نظرات همین مقاله کشور مورد نظرتان را اعلام کنید تا آدرس و اطلاعات تکمیلی برای شما ارسال گردد.
    پس از پر کردن قسمت “Address Book”، بر روی گزینه‌ی “Your Info” که در تب بالای سایت قرار دارد کلیک کنید و قسمت “Country or region” را با کشوری که در قسمت قبل وارد کردید، هماهنگ کنید. تمام فرآیند توضیح داده شده در ویدیوی آموزشی که در ابتدای مقاله قرار داده شده، وجود دارد.

  • خطای “The Code is For Another Region” مربوط به چیه ؟

    این خطا زمانی رخ می‌دهد که ریجن اکانت شما با گیفت کارت هماهنگ نباشد و اجازه‌ی استفاده از گیفت کارت روی این اکانت را نمی‌دهد. تنها راه برای حل این مشکل تغییر ریجن است (البته پیش از خرید گیفت کارت ایکس باکس باید به این مورد توجه می‌کردید و گیفت کارتی هماهنگ با ریجن اکانت خریداری می‌کردید اما خوشبختانه با تغییر ریجن این مشکل حل می‌شود).

  • اگر بخواهیم ea access را برای xbox خریداری کنم، کد باید به همین روشی که در این صفحه درج کردید وارد کنیم؟

    بله از همین روش‌ها می‌تونید ردیم کنید.

چنان‌چه در هر قسمت از روش‌های بالا نیاز به توضیحات بیشتری بود، لطفا در قسمت نظرات این مقاله اعلام کنید تا سریعا رسیدگی شود.

2 دیدگاه در “نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

  1. همراه گفت:

    لطفا آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت xbox در کنسول ۳۶۰ رو هم بذارید
    ممنون

    1. گیفت برگ گفت:

      همراه عزیز سلام
      نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس در کنسول 360 تفاوتی با XBOX One ندارد. برای ردیم در XBOX 360، ابتدا وارد اکانت مایکروسافت شوید و سپس از پنجره‌ی “Home”، آیکون “Store” را انتخاب کنید. در اواسط صفحه گزینه‌ی “Redeem a code” را مشاهده خواهید کرد. وارد این بخش شده و کد ۲۵ کاراکتری را وارد و دکمه‌ی “Confirm” و تمام.
      اگر سوالی در رابطه با ردیم در این کنسول داشتید، در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *