آموزشی, اسکایپ

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت اسکایپ

نحوه استفاده از گیفت کارت اسکایپ

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شارژ اکانت اسکایپ برای ما ساکنین ایران، استفاده از گیفت کارت اسکایپ است که خوشبختانه فرآیند بسیار ساده‌ای دارد و تنها با چند کلیک قابل انجام است. در این مقاله به آموزش نحوه استفاده و ردیم گیفت کارت اسکایپ می‌پردازیم و در کنار آن، تمام نکات ریز و درشتی که در پروسه شارژ اکانت اسکایپ وجود دارد را پوشش خواهیم داد.

اسکایپ ( skype ) را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین سرویس‌های تماس صوتی و تصویری ( VOIP ) دانست. اسکایپ در حال حاظر متعلق به شرکت مایکروسافت بوده و استفاده از آن جهت برقراری تماس اینترنتی رایگان است اما این سرویس یکسری امکانات جذابی مانند برقراری تماس تلفنی به موبایل و تلفن ثابت، ارسال پیامک، تماس گروهی همزمان تا 25 نفر، شماره اختصاصی اسکایپ و … نیز دارد که لازمه‌ی آن داشتن موجودی در حساب اسکایپ است که همانطور که گفتیم، برای شرایط فعلی ما در ایران، بهترین راه برای شارژ اکانت اسکایپ، استفاده از گیفت کارت اسکایپ می‌باشد.

پیش از شروع پروسه‌ی ردیم گیفت کارت اسکایپ، IP خود را به یک کشور دیگر تغییر دهید.

زمان مورد نیاز: 1 دقیقه

  1. وارد سایت https://skype.com/ شده و روی گزینه‌ “Sign in” کلیک کنید‌ (واقع در گوشه‌ی بالا سمت راست).
    وارد سایت اسکایپ شوید
  2. روی لینک “My account” کلیک کنید.
    روی Accounts کلیک کنید
  3. وارد حساب کاربری اسکایپ‌تان شوید.
    وارد اکانت اسکایپ خود شوید
  4. روی لینک “Redeem voucher” کلیک کنید (در اواسط صفحه).
    کلیک روی redeem voucher
  5. کد گیفت کارت اسکایپ‌ را وارد کنید. سپس تیک گزینه‌ی “I agree to the Skype Terms of Service” را فعال کرده و در نهایت روی دکمه‌ “Redeem” کلیک کنید.
    کد گیفت کارت اسکایپ را وارد کنید

    اگر کد وارد شده معتبر باشد، حساب کاربری‌تان شارژ خواهد شد.

در نظر داشته باشید که گیفت کارت اسکایپ تنها برای حساب اسکایپ قابل استفاده است و در واقع نمی‌توانید از آن برای خرید سایر سرویس‌های مایکروسافت مانند ایکس باکس لایو یا گیم پس استفاده کنید.

نکته‌ای که درباره گیفت کارت اسکایپ و استفاده از آن وجود دارد این است که بر خلاف دیگر گیفت کارت‌ها، در صورت عدم هماهنگی ریجن اکانت و ریجن گیفت کارت، مایکروسافت به‌صورت خودکار ارز پولی گیفت کارت شما را به ارز اکانت‌تان تبدیل می‌کند و در این باره می‌گوید:

If you have bought a Skype voucher in a different currency from the one your Skype account is registered in, we will convert the value of the voucher to the currency of your Skype account. Due to exchange rate differences, the amount added to your account may vary.

https://support.skype.com/en/faq/FA953/how-do-i-use-skype-vouchers-and-prepaid-cards

به عنوان مثال اگر ریجن اکانت شما انگلستان باشد و گیفت کارت اسکایپ آمریکا را تهیه کرده باشید، از آنجایی که گیفت کارت دلاری خریداری کرده‌اید و اکانت شما بر اساس پوند تنظیم شده است، به‌صورت خودکار موجودی گیفت کارت‌تان به دلار تبدیل می‌شود.

خطا‌های احتمالی در روند ردیم گیفت کارت اسکایپ

  • ارور “Voucher not found”

این خطا بدین معناست که کد گیفت کارت وارد شده اشتباه است. اگر اطمینان دارید که کد گیفت کارت اسکایپ را به درستی وارد می‌کنید، با پشتیبانی ارائه دهنده گیفت کارت خود در ارتباط باشید.

  • ارور “Please Accept the Terms of Use”

برای رفع این خطا تیک” I agree to the Skype” را فعال کنید.

  • خطای “please wait for 30 minutes and then try again”

اگر با خطای “You have tried to many invalid voucher or prepaid card numbers in a row . please wait for 30 minutes and then try again” مواجه شده‌اید، احتمالا چندین بار کد گیفت کارت را اشتباه وارد کرده‌اید و باید بعد از 30 دقیقه دوباره اقدام کنید.

  • خطای “Voucher is already redeemed”

کد گیفت کارت شما استفاده شده است، در این حالت ابتدا موجودی اکانت اسکایپ خود را بررسی کنید. اگر به موجودی اشتراک‌تان اضافه نشده بود، این موضوع را با ارائه دهنده گیفت کارت خود در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره نحوه استفاده از گیفت کارت اسکایپ

به تعدادی از سوالاتی که در رابطه با این موضوع پرسیده می‌شود، پاسخ داده‌ایم. چنانچه سوال شما در این لیست وجود نداشت، حتما از قسمت نظرات اعلام کنید. در کمتر از یک ساعت پاسخ آن را برای شما ارسال می‌کنیم.

  • آیا می‌توانیم اعتبار اسکایپ را به یک اکانت دیگر منتقل کنیم؟

    بله امکان انتقال اعتبار اسکایپ به اسکایپ امکان پذیر است.

  • پس از ردیم گیفت کارت اسکایپ، تا چند روز مهلت استفاده از این اعتبار را داریم؟

    اگر ۱۸۰ روز فعالیتی در Skype نداشته باشید، دیگر امکان استفاده از آن اعتبار را نخواهید داشت که البته پیش از این اتفاق چندین ایمیل یادآوری برای شما ارسال خواهد شد.

  • چطور موجودی اکانت اسکایپ را بررسی کنیم ؟

    بر روی آیکون پروفایل کلیک کنید تا شماره و موجودی اکانت، برای شما نمایان شود.

  • از آنجایی که Skype متعلق به Microsoft است، آیا شارژ اکانت از طریق گیفت کارت مایکروسافت امکان پذیر است؟

    خیر، برای شارژ حساب اسکایپ تنها گیفت کارت Skype امکان شارژ اکانت را دارد.

  • آیا می‌توان ریجن گلوبال را در اکانتی با ریجن استرالیا ردیم کرد ؟

    بله ریجن گلوبال در تمامی ریجن‌ها سازگار است و بصورت خودکار به پایه‌ی پولی ریجن شما تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *