آموزشی

آموزش خرید جم فری فایر

آموزش خرید جم فری فایر

در این مقاله می‌خواهیم به‌صورت کامل و جامع به آموزش خرید جم فری فایر بپردازیم. اگر تجربه‌ی خرید نداشته‌اید و یا مراحل را فراموش کرده‌اید، این آموزش دقیقا برای شماست (این آموزش در مجموع ۲ مرحله دارد و در کمتر از ۳ دقیقه قابل انجام است). منظور از کامل بودن این آموزش، این است که از اولین مرحله یعنی خرید جم فری فایر و روش‌های مختلف خرید آن (با آیدی، کد و …) شروع می‌کنیم و روش استفاده از کد دریافت شده (اگر به‌صورت کد خریداری می‌کنید) را نیز به‌صورت کامل توضیح داده‌ایم.

مرحله اول : تهیه جم فری فایر

اولین مرحله برای بدست‌آوردن جم، خریداری کردن آن است که به ۳ روش زیر می‌توانید آن را تهیه کنید:

  • گیفت کارت فری فایر: در این روش یک کد در اختیار شما قرار داده می‌شود که لازم است آن را ردیم کنید که اصطلاحا به آن جم زدن فری فایر نیز گفته می‌شود. که روش انجام آن را در ادامه به‌صورت تصویری آموزش داده‌ایم (تحویل کد فری فایر در گیفت برگ با این روش، به‌صورت فوری و خودکار انجام می‌شود).
  • جم فری فایر با آیدی: در این روش در هنگام خرید، آیدی اکانت‌تان را به ارائه‌دهنده معرفی می‌کنید و تمام. مراحل بعدی توسط سایت فروشنده انجام می‌شود و نیاز به کار خاصی از جانب شما نیست. سرعت انجام این نوع سفارش به فروشنده بستگی دارد که ممکن است از ۱۰ دقیقه تا چند ساعت بعد جم را دریافت کنید (در گیفت برگ بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه بعد جم به حساب شما واریز می‌شود).
  • خرید جم با اطلاعات اکانت: در این روش لازم است تمام اطلاعات خود را در اختیار فروشنده قرار دهید تا وارد اکانت شما شده و خرید جم از طریق کارت‌های بانکی انجام شود که نسبت به ۲ روش بالا، تاخیر بیشتری دارد.
خرید جم فری فایر

انواع روش‌های خرید با آیدی، کد گیفت کارت و ... 🎉

مرحله دوم: تبدیل کد گیفت کارت به جم

اگر از روش اول یعنی گیفت کارت، خرید کرده‌اید، باید یک کد ۱۶ رقمی دریافت کرده باشید که لازم است تبدیل به جم شوند. در این بخش به روش استفاده از آن می‌پردازیم. در حال حاظر کدهایی که در سایت‌های ایرانی وجود دارد از دو نوع تشکیل می‌شوند و در واقع روش استفاده از هر نوع نیز متفاوت است.

  1. کد‌های سایت Shop2Game
  2. کدهای سایت Alltopup

سایت اول، سایت معرفی شده‌ی خود سایت Garena Free Fire است که در گیفت برگ نیز کدهای ارائه شده از این طریق استفاده می‌شوند ولی کد‌های سایت دوم نیز در برخی فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد. اینکه شما از کدام روش باید مراحل را دنبال کنید، به فروشگاه انتخابی شما بستگی دارد (اگر در زمان تحویل به سایت دوم اشاره نشده بود، از همان سایت اول باید اقدام کنید).

این نکته را در نظر داشته باشید که روش انجام در هر دو سایت، بسیار ساده و هر کدام در حدود چند ثانیه زمان نیاز دارند.

سایت Shop2Game

مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. ابتدا به یک سرویس تغییر آی پی متصل شده و وارد سایت Shop2Game شوید (مهم نیست برای تغییر IP به چه کشوری متصل می‌شوید). ممکن است سایت با زبان عربی نمایان شود که با کلیک روی گزینه “EN” می‌توانید زبان سایت را به لاتین تغییر دهید. سپس روی “Free Fire” کلیک کنید.

سایت shop2game

۲. گزینه “Player ID” را انتخاب کنید.

پلیر آیدی فری فایر

۳. آیدی اکانت فری‌فایر را در این مرحله وارد کنید.

وارد کردن آیدی فری فایر

۴. ابتدا نام اکانت خود را از بالای سایت بررسی کرده و در صورت صحیح بودن نام، در بخش “Garena Prepaid Card Password”، کد خریداری شده را وارد کرده و سپس روی “Confirm” کلیک کنید.

وارد کردن کد گیفت کارت فری فایر

به این ترتیب جم برای اکانت شما ثبت می‌شود پروسه‌ی آموزش خرید جم فری فایر در اینجا به پایان می‌رسد.

سایت Alltopup

اگر ارائه‌دهنده‌ی شما اعلام کرده است که کد خریداری شده از این سایت انجام شود، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. وارد سایت alltopup شده و روی “Topup Your Voucher” کلیک کنید.

سایت alltopup

۲. در بخش “Player ID”، آیدی اکانت و در بخش “Voucher PIN” کد جم خریداری شده را وارد کرده و سپس روی دکمه “TopUp” کلیک کنید تا جم به اکانت شما منتقل شود.

خرید جم از alltopup

در اینجا پروسه‌ی آموزش خرید جم فری فایر به پایان می‌رسد. در این مقاله سعی کردیم تمام مراحل خرید تا استفاده را کامل و جامع توضیح دهیم ولی اگر در هر مرحله‌ از این آموزش با مشکلی مواجه شده‌اید، پشتیبان‌های گیفت برگ آماده‌ی پاسخگویی و خدمت‌رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *