آموزشی, پابجی موبایل

آموزش ساخت اکانت پابجی موبایل

آموزش ساخت اکانت پابجی موبایل

اگر می‌خواهید تنظیمات و دستاورد‌هایی که در پابجی موبایل بدست آورده‌اید، حفظ شود و حتی با تغییر گوشی به آن دسترسی داشته باشید، ساخت اکانت پابجی موبایل راهکاری بسیار ساده برای شماست. روش مقابل ساخت اکانت پابجی موبایل، انجام بازی در حالت میهمان یا همان “Guest” است که با خروج از بازی و یا حذف اپلیکیشن، تمام اطلاعات شما حذف می‌شود که اصلا خوشایند نیست در حالی که ثبت ناک پابجی بیشتر از ۲ دقیقه از شما زمان نمی‌گیرد و در مقابل مزایای بسیاری دارد.

بصورت کلی ساخت اکانت پابجی موبایل مانند ثبت‌نام در دیگر سایت‌ها نیست و به همین دلیل از کلمه‌ی لینک کردن اکانت استفاده می‌شود که به معنی متصل کردن است. در واقع ثبت‌نامی در پابجی موبایل وجود ندارد و فقط اکانت پابجی موبایل شما با یکی از حساب کاربری‌هایی که دارید لینک می‌شود. شما می‌توانید اکانت پابجی موبایل را به ایمیل، فیسبوک، توییتر، اپل آیدی (در آیفون) و game center لینک کنید.

بنابراین ساخت اکانت پابجی موبایل، ۳ روش مختلف دارد:

۳ روش ساخت اکانت پابجی موبایل
  1. در دستگاه اندرویدی، پیش از ورود به بازی اکانت‌تان را لینک کنید.
  2. در دستگاه آیفون، پیش از ورود به بازی اکانت پابجی موبایل را لینک کنید.
  3. ابتدا وارد بازی شوید و سپس برای لینک کردن اکانت اقدام کنید.

هر ۳ روش را در این مقاله به‌صورت تصویری پوشش داده‌ایم که هر کدام حداکثر ۱ دقیقه زمان نیاز دارد ( یکی از روش‌ها برای ثبت نام در پابجی موبایل کافی است).

یوسی پابجی موبایل

ردیم کد پابجی موبایل ۱۰۰٪ اورجینال و قانونی با تحویل آنی 🎉

اگر پابجی پلیر هستید، لینک کردن اکانت از هر چیزی واجب‌تر است، افراد زیادی را دیدیم که علاوه بر زمانی که صرف بهبود اکانت خود کرده‌اند، هزینه‌های زیادی بابت خرید یوسی پابجی موبایل پرداخت کرده و تنها به دلیل لینک نکردن اکانت، تمام دستاورد‌ها از بین رفته است.

آموزش ساخت اکانت پابجی موبایل در ۲ دستگاه اندروید و آیفون (IOS)

ساخت اکانت پابجی در مرحله‌ی در دو دستگاه اندرویدی و آیفون کمی متفاوت است و به همین دلیل بصورت جداگانه به آن می‌پردازیم. بصورت کلی پروسه‌ی ساخت اکانت پابجی موبایل در حال حاظر فقط از طریق اپلیکیشن PUBG Mobile امکان پذیر است و امکان ثبت‌نام از طریق سایت وجود ندارد (توجه کنید که فقط پابجی موبایل به این شکل است و در سایت pubgmobile.com گزینه‌ای به عنوان ثبت نام دیده نمی‌شود).

ساخت اکانت پابجی موبایل در گوشی اندروید

در پابجی موبایل ثبت نام به معنای کلمه اتفاق نمی‌افتد و به جای آن از کلمه‌ی لینک کردن استفاده می‌شود که مفهوم متصل کردن اکانت را دارد.

ما در این آموزش، ساخت اکانت پابجی موبایل را از طریق جیمیل انجام خواهیم داد (با توجه به اینکه گاها دیده می‌شود، فیسبوک برای امنیت حساب‌ها، اکانت‌ها را مسدود می‌کند و برای رفع انسداد آن ملزم به انجام کارهایی از قبیل احراز هویت و … است، پیشنهاد می‌کنیم اکانت پابجی موبایل را با Gmail ایجاد کنید تا چنین مشکلاتی، گریبان‌گیر شما نشود. با اینکه ممکن است این اتفاق کم‌تر پیش بیاید اما در حالت کلی روش جیمیل مطمئن‌تر است).

آپدیت: در تمامی روش‌ها پیشنهاد می‌کنیم اکانت پابجی را به ایمیل (جیمیل) لینک کنید تا در هنگام ورود به محیط بازی نیازی به سرویس‌های تغییر IP نداشته باشید.

برای ساخت اکانت پابجی موبایل با ایمیل (Gmail) در اندروید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بازی PUBG Mobile را اجرا کرده و روی گزینه “Sign in with Google” بزنید.
  2. به‌صورت خودکار ایمیل‌هایی که در گوگل پلی شما تعریف شده است را مانند تصویر زیر نمایش می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید و یا ایمیل جدیدی تعریف کنید و به همین سادگی اکانت پابجی موبایل شما به ایمیل‌تان لینک می‌شود.

از این به بعد تمامی اطلاعات شما در محیط بازی ذخیره خواهد شد و حتی با تغییر دستگاه نیز، تنظیمات روی اکانت جیمیل شما باقی می‌ماند.

اگر قصد ساخت اکانت پابجی موبایل با فیسبوک را دارید، تنها کافی است گزینه “Login with Facebook” را انتخاب کرده و مانند تصویر زیر که وارد جیمیل می‌شود، صفحه‌ی ورود به فیسبوک اجرا خواهد شد که پس از وارد کردن اطلاعات اکانت فیسبوک، اکانت پابجی موبایل شما به فیسبوک متصل می‌شود.

همچنین شما محدود به یک روش نیستید و یک اکانت را می‌توانید به چندین شبکه‌ی مختلف لینک کنید. به عنوان مثال یک اکانت می‌تواند هم به جیمیل و هم به فیسبوک لینک شده باشد.

ساخت اکانت پابجی با گوشی اندروید

ساخت اکانت پابجی موبایل در آیفون

همانطور که در بالا اشاره شد، ثبت نام در پابجی موبایل کلمه‌ی درستی نیست و در واقع بهتر است از لینک کردن اکانت پابجی در آیفون صحبت کنیم چرا که در اصل کاری که برای ساخت اکانت پابجی انجام می‌شود، همین لینک کردن است نه ثبت نام.

ساخت اکانت PUBG موبایل در آیفون نیز مانند اندروید می‌باشد اما با یک تفاوت، اگر به تصویر بالا دقت کرده‌باشید، در صفحه‌ی اول گزینه “Sign in with Google” دیده می‌شود. در آیفون این گزینه جایش را به “Sign in with Apple” داده است و در واقع ورود مستقیم از طریق اپل ایدی صورت می‌گیرد. اما اگر بخواهیم اکانت پابجی موبایل را با اپل آیدی لینک کنیم، باید ورود ۲ مرحله‌ای اپل آیدی فعال باشد که درباره‌ی آن در مقاله‌ی ساخت اپل آیدی مفصل صحبت کردیم.

لینک کردن اپل آیدی به اکانت پابجی موبایل کار پیشنهاد شده‌ای نیست در مقابل روش‌های دیگر. برای لینک کردن اکانت پابجی به اپل آیدی، فعال بودن ورود ۲ مرحله‌ای اپل آیدی الزامی است و از آنجایی که برای فعالسازی ورود ۲ مرحله‌ای Apple نیاز به یک شماره تلفنی است که متعلق به ایران نباشد، عملا این کار ریسک‌های خود را دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اکانت را به فیسبوک و توییتر لینک کنید (اگر هیچ‌کدام را ندارید، می‌توانید یک حساب ایجاد کنید و یا آموزش بعدی یعنی آموزش لینک کردن اکانت پابجی موبایل به ایمیل در آیفون و دیگر دستگاه‌ها را مشاهده کنید ).

برای لینک کردن اکانت پابجی به فیسبوک، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه‌ی ابتدایی بازی روی دکمه “More” کلیک کنید.
  2. فیسبوک را انتخاب کنید.
  3. مانند تصویر زیر به صفحه‌ی ورود به فیسبوک منتقل خواهید شد که پس از ورود اطلاعات اکانت فیسبوک، پروسه‌ی لینک شدن اکانت پابجی به فیسبوک شما انجام می‌شود و به محیط بازی منتقل می‌شوید.

از آنجایی که در روش ساخت اکانت پابجی با آیفون، در ابتدا امکان لینک کردن به جیمیل و یا هر ایمیل دیگری نیست، آموزش بعدی که در همین مقاله ارائه شده است، مخصوص این حالت است و به سادگی می‌توانید بدون وابستگی به هر شبکه‌ اجتماعی دیگری، اکانت را به ایمیل لینک کنید.

توجه: از آنجایی که محدودیتی در لینک کردن اکانت‌های پابجی وجود ندارد، اگر در این بخش اکانت خود را به فیسبوک لینک کرده‌اید، حتما پیشنهاد می‌کنم آموزش بعدی را مشاهده کنید و به عنوان لینک سوم، اکانت را به جیمیل وصل کنید (امکان لینک کردن یک اکانت به چند گزینه‌ی مختلف وجود دارد). چرا که در صورت لینک کردن اکانت فقط به فیسبوک، شما در هر بار ورود به پابجی موبایل، لازم است سرویس VPN را ابتدا فعال و سپس غیرفعال کنید که به نظر نمی‌رسد برای هیچ کسی خوشایند باشد در حالی که اگر به جیمیل لینک شود، تنها با DNS پابجی موبایل به بازی متصل خواهید شد.

ساخت اکانت پابجی موبایل در آیفون

آموزش ساخت اکانت PUBG Mobile در تمام دستگاه‌ها از طریق لینک کردن در محیط بازی

در ۲ روش قبل، پیش از ورود به محیط بازی اکانت‌ها لینک می‌شدند ولی در این روش که اتفاقا روش پیشنهادی ماست (دلیل آن را متوجه خواهید شد)، ابتدا به‌صورت میهمان یا همان Guest وارد بازی شده و سپس اقدام به لینک کردن اکانت می‌کنیم.

بدون مقدمه به آموزش آن می‌پردازیم:

در این روش از ساخت اکانت پابجی موبایل، اهمیتی ندارد که دستگاه اندروید دارید یا آیفون، تمام مراحل دقیقا شبیه به هم هستند و تفاوتی حس نخواهید کرد.

مدت زمان مورد نیاز: 1 دقیقه

  1. بازی پابجی موبایل را اجرا کرده و گزینه “Guest” را انتخاب کرده سپس در بخش دوم تصویر زیر، روی دکمه “Ok” کلیک کنید.
    ساخت اکانت پابجی در حالت Guest

    اگر در دستگاه اندروید هستید، گزینه “Guest” در بخش “More” قرار دارد که ابتدا روی آن کلیک کرده و سپس “Guest” را انتخاب کنید و اگر آیفون هستید، این گزینه در صفحه‌ی اول مانند تصویر بالا در دسترس است. در بخش دوم تصویر بالا، اعلام می‌کند که در این حالت ممکن است با حذف اپلیکیشن تمام تنظیمات و دستاوردهای شما از بین برود (به دلیل لینک نبودن) که با آن موافقت می‌کنیم چرا که در همان مرحله‌ی اول در محیط بازی قرار است لینک کردن اکانت را انجام دهیم.

  2. برخی تنظیمات مانند اسکین و نام شخصیت را انتخاب کرده و سپس روی گزینه “Train” یا “Battle” کلیک کنید تا پروسه‌ی ورود به بازی شروع شود (اهمیتی ندارد که کدام گزینه را انتخاب می‌کنید). سپس در گوشه‌ی سمت راست و پایین بر روی آیکون مشخص شده کلیک کنید.
    انتخاب شخصیت بازی پابجی موبایل

    پس از گذراندن برخی توضیحات و راهنمایی‌ها به صفحه‌ی لابی پابجی موبایل منتقل خواهید شد‌ (بخش دوم تصویر بالا).

  3. گزینه “Settings” را انتخاب کنید. سپس ۲ گزینه برای لینک کردن اکانت پابجی موبایل مشاهده خواهید کرد : “Link Account” و “Link Email”
    تنظیمات لینک کردن اکانت پابجی موبایل

    حالا می‌توانید با هر روشی که راحت‌تر هستید، اکانت‌تان را لینک کنید.

  4. اگر گزینه “Link Account” را انتخاب کنید، تصویر بالا و اگر “Link Email” را انتخاب کنید، تصویر پایین را مشاهده خواهید کرد.
    آموزش لینک کردن اکانت پابجی موبایل

    برای لینک کردن به شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر و … با کلیک روی هر کدام، به صفحه‌ی ورود به شبکه‌ی اجتماعی مورد نظر منتقل می‌شود و پس از ورود اطلاعات، اکانت پابجی موبایل شما لینک می‌شود. و اگر گزینه ایمیل را برای لینک کردن انتخاب کرده‌اید، ابتدا آدرس ایمیل را در بخش “E-mail address” وارد کرده و سپس روی دکمه “Obtain” کلیک کنید تا کد تایید برای ایمیل شما ارسال شود و آن را در بخش “Verification Code” وارد کنید. سپس در دو بخش “Set Password” و “Password Confirmation” رمزی برای اکانت پابجی در نظر بگیرید و در نهایت “Ok” را انتخاب کنید.
    روش پیشنهادی ما برای لینک کردن، گزینه ایمیل است که نسبت به تمام روش‌های دیگر قابل اعتماد تر است. و اگر به مرحله‌ی ۱ همین آموزش مراجعه کنید، در صفحه‌ی اول گزینه‌ی “Phone/Email” را مشاهده می‌کنید که برای افرادی است که در زمان ساخت اکانت پابجی موبایل، آن را به ایمیل لینک کرده‌اند.

امیدوارم آموزش ساخت اکانت پابجی موبایل برای شما مفید واقع شده باشد و استفاده‌ی کافی را برده باشید. اگر احساس کردید که قسمتی از این آموزش نیاز به توضیح بیشتری دارد، حتما آن در قسمت نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بروزرسانی‌های لازم انجام شود.

4 دیدگاه در “آموزش ساخت اکانت پابجی موبایل

  1. محمد گفت:

    سلام
    الان برای ساخت اکانت پابجی در ایفون کدوم روش رو پیشنهاد میکنین؟

    1. گیفت برگ گفت:

      محمد عزیز سلام
      برای ساخت اکانت پابجی در ایفون پیشنهاد می‌کنم این بخش را مطالعه کنید که در گوشی‌های آیفون و اندروید یکسان است. به این روش ساخت اکانت پابجی با ایمیل نیز گفته می‌شود. البته شما محدودیتی ندارید که اکانت خود را فقط به یک سرویس لینک کنید یا چندین سرویس. اما به عنوان پیشنهاد، اگر قرار باشد اکانت شما فقط به یک سرویس لینک کنید، آن سرویس ایمیل باشد.
      امیدوارم تونسته باشم سوالتون رو پاسخ بدم، باز هم اگر سوالی در این مورد داشتید ما در خدمتتون هستیم.

  2. سلیم گفت:

    سلام
    می خواهم لینک کنم روی فیسبوک بوک این خطا رو میده
    ToThe security check has failed. Please change back to the usual device or environment for this account and try again, or
    maintain good behavior on the current device to pass the security check.
    اگر امکانش هست کمکم کنید تغییر حساب انجام بدهم

    1. گیفت برگ گفت:

      سلیم عزیز سلام
      ظاهرا برای تغییر حساب برخی سوالات مربوط به فیسبوک رو اشتباه انجام دادید که به لحاظ امنیتی اجازه ی ورود برای شما صادر نشده است و پیشنهاد شده که با دستگاه قبلی که فیسبوک روی آن فعال بوده این عمل انجام شود (ممکنه سوالی هم پرسیده نشده باشه ولی به‌صورت کلی به لحاظ امنیتی مورد تایید فیسبوک نبودید که دلایل مختلفی باعث بروز این خطا میشه).
      اگر به دستگاه قبلی دسترسی ندارید، روی دستگاه جدید اپلیکیشن فیسبوک را نصب کنید و روی همین دستگاه وارد حساب فیسبوک شوید که به عنوان یکی از دستگاه‌های شما شناخته شود و بعد از چند ساعت یا چند روز مجدد پروسه‌ی لینک کردن اکانت پابجی به فیسبوک را تکرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *